Lepas Bersalin Minta Mak Jaga..Namun Apa Mak Lakukan Buat Aku SEDIH !!!

loading...
Lepas Bersalin Minta Mak Jaga..Namun Apa Mak Lakukan Buat Aku SEDIH !!! |Wanita yang hamil dan bakal melahirkan kandungan sudah semestinya mahukan perhatian dari orang sekeliling terutamanya ahli keluarga untk menjaganya.Namun lain cerita yang dihadapi seorang wanita yang bakal melahirkan anak buntu dengan sikap ibunya sendiri.
Capture
Saya bakal bersalin tidak lama lagi,apa yang menyedihkan hati saya adalah apabila ibu kandung saya sendiri tidak mahu menjaga saya semasa dalam pantang.
Ibu suruh orang lain yang tolong jagakan saya ketika berpantang. Saya tiada mak mertua kerana husband seorang anak yatim piatu.
Maaf lari topik,saya cuma nak minta pendapat dari anda, kenapa mak kandung saya sendiri tidak mahu menjaga anak dia sendiri semasa berpantang.
Ibu lebih penting kerja sedangkan saya dengan suami tidak tahu apa-apa langsung dalam bab wanita berpantang ni.
Ini adalah anak pertama saya dan berharap warga ibu diluar sana dapat bantu saya kenapa mak saya macam itu(tidak ada niat nak buka aib mak sendiri cuma saya buntu kenapa jadi macam ni)-KRT
loading...

0 Response to "Lepas Bersalin Minta Mak Jaga..Namun Apa Mak Lakukan Buat Aku SEDIH !!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close