Jurunikah Seleweng Dokumen..Ini Akibat Anak Aku Terpaksa Tanggung !!!

loading...
Jurunikah Seleweng Dokumen..Ini Akibat Anak Aku Terpaksa Tanggung !!! |Saya nak minta pendapat semua.. saya bernikah 2011 alhamdulillah perkahwinan kami tiada masalah serius.. tapi satu je masalah anak pertama jadi anak luar nikah dalam ic (jadi binti abdullah) ini sepatutnya binti suami sendiri.
Capture
Banyak dah tempat kami pergi mengadu masalah ini termasuk ke jabatan agama kuala lumpur dan selangor serta ke jabatan pendaftaran negara putrajaya. semua minta kami berurusan di tempat kami nikah di Sabah.Saya dah pergi berurusan tapi pihak sana buat bodoh, janji akan contact saya balik tapi sampai hari ini tak contact pun.
Semua ini berpunca dari juru nikah kami yang menipu kami.Ingatkan borang nikah dah hantar ke jabatan agama rupanya dia simpan di rumah tak submit pun.
Saya nikah time tu agak kelam kabut sebab cuti yang singkat jadi saya harap ayah yang uruskan. Ayah pula mengharapkan juru nikah yang urus. Sudahnya nikah kami didaftarkan bulan 12 sedangkan kami nikah bulan 9, anak lahir bulan 6 2012…terfikir nak saman jabatan agama di sana sebab sambil lewa mendaftarkan nikah saya atas alasan yang tidak munasabah.
Untuk pengetahuan semua kes macam saya banyak berlaku di Sabah. Jabatan agama di daerah buat sambil lewa urus sijil nikah. Time saya pergi urus masa balik Sabah haritu agak ramai perempuan datang dengan perut memboyot urus sijil nikah… sudah nikah tapi tak dapat urus sebab borang tak di submit. Tolong bagi komen yang membantu ya sebab saya dah buntu nak buat macam mana lagi sedih mengenangkan anak sepatutnya sah taraf tapi terpaksa ber ‘binti’ kan abdullah. tolong jangan kecam saya atau keluar perkataan kasar.-KRT
loading...

0 Response to "Jurunikah Seleweng Dokumen..Ini Akibat Anak Aku Terpaksa Tanggung !!!"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close